Jumat, 04 Mei 2012

cintaku begitu kuat

PUISI KEKUATAN CINTA

Aku punya kekuatan pendorong

Yang membuat aku lalui hari demi hari

Ini pendorong ku, memotivasi

ku,menguatkan ku

penggerak itu yang dinamakan

CINTA

Sebuah emosi yang ku alami

ketika saat bersama mu

Kekuatan Cinta memberi ku,kekuatan ...

untuk memindahkan gunung dan bukit

yang mungkin menjaga aku dari

berada bersama mu

Cinta yang aku miliki untuk

mumeningkatkan semua panca indra ku

telinga ku seakan mendengar

bisikan mumengatakan ke dalam hati ku,

seperti angin yang sedang naik ke awan.

Ini Cinta yang aku miliki untuk mu

adalah begitu kuat,

Melaluii setiap fikiran dan setiap mimpi,

aku dapat merasakan mu, seperti...

berada di sini di sebelahku.

Cinta mu telah menunjukkan ku

memberi kukekuatan untuk melalui

hari-hariku terburuk.

Aku sangat mencintai mu,aku

melihat mu di mana-mana

Aku melihat wajahmu di awan

terlukis indah

seperti tercetak dari tanah liat

kekuatan cinta membantu ku

melewat hari hari ku.

aku akan memindahkan gunung untuk mu,

andai yang itu yg kau perlu,

sebagai

bukti kekuatan cinta ku